Powrót

Postępowanie reklamacyjne franki adwokat


Priorytetem jest dla nas zaufanie i zadowolenie naszych Klientów. Z tego powodu do każdej powierzanej nam sprawy podchodzimy indywidualnie. Zatrudniamy wyłącznie profesjonalnych prawników z dużym doświadczeniem, kompetencjami i wiedzą. Oferujemy stałą współpracę oraz kontrolę nad przebiegiem całego procesu. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub drogą mailową.

Masz pytanie? Napisz do nas!

Administratorem danych osobowych jest firma UBI IUS Sp. z o.o., Ul. Fantastyczna 8/1a, 20-531 Lublin, w celach kontaktowych w zgodzie i według zasad określonych w Polityce prywatności.

Oferujemy pomoc dla frankowiczów - postępowanie reklamacyjne franki

Ubi ius, ibi onus | gdzie prawo, tam obowiązek.

Masz problem z kredytem frankowym, zobacz dlaczego warto skorzystać z kancelarii prawnej w sprawach o postępowanie reklamacyjne?

Kredyt we frankach jest rodzajem kredytu hipotecznego, który popularny był w latach 2003-2011. Banki udzieliły go prawie 600 tysiącom Polaków. Kredyt ten cechował się tym, iż kredytobiorcy otrzymywali i spłacali go w złotówkach, zaś wartość długu określana była we frankach. Kredyt ten nie był przejrzysty, jeśli chodzi o wysokość rat, odsetki, czy też warunki spłaty rat. Wszystko zależeć miało od warunków przewalutowania kredytu. Największą zaletą kredytu we frankach miało być niskie oprocentowanie. Nagły wzrost kursu franka szwajcarskiego w stosunku do polskiej złotówki doprowadził jednak do znacznego zwiększenia się rat kredytu „frankowiczów”.

Doprowadziło to do ogromnych problemów finansowych, rodzinnych i wielu tragedii osobistych jak np. utrata posiadłości, rozpad związków małżeńskich, a nawet rodzin. Na szczęście istnieje podstawa prawna do walki o unieważnienie kredytu we frankach. Jednakże podejmowane działania wobec banku powinny być przemyślane i wyważone. Decydując się nie, powinno się zacząć przede wszystkim od złożenia trzech reklamacji. Są to: reklamacja dotycząca podstawy prawnej kredytu, którego udzielił bank, reklamacja dotycząca indeksacji lub denominacji, a także reklamacja dotycząca spreadu. Dzięki temu klient może poznać stanowisko banku, w sprawie roszczenia. Jeśli bank nie odpowiada na reklamację w wyznaczonym terminie.

Wówczas klient powinien podjąć kolejne kroki prawne. Każda reklamacja powinna składać się z kilku różnych informacji m.in. dane osobowe kredytobiorcy (imię, nazwisko, adres, a także dane właściwego banku, numer umowy i wyjaśnienie sprawy. Reklamacja przeciwko bankowi jest skutecznym sposobem dochodzenia swoich praw. Problem dotyczy Ciebie? Potrzebujesz pomocy prawnej? Jesteś we właściwym miejscu! Kancelaria Ubi Ius pomoże Ci w postępowaniu reklamacyjnym i ewentualnych dalszych działaniach prawnych wobec banku. Priorytetem jest dla nas zaufanie i dobro naszych Klientów. Dlatego do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i z profesjonalizmem! Nasi doświadczeni prawnicy pomogą Ci w walce o Twoje prawa.

Odszkodowania i sprawy bankowe

Zapraszamy do skorzystania z infolinii

Zadzwoń do nas – oddzwonimy!